Video- Lelaki Berpakaian Deadpool Diserang Lelaki Mabuk


Seorang lelaki yang berpakaian seperti watak buku komik Marvel terkenal iaitu Deadpool didapat bertumbuk dengan seorang lelaki tanpa berbaju di bahu jalan sambil diperhatian oleh beberapa orang kanak-kanak menaiki basikal.

Lelaki yang berpakaian seperti superhero Deadpool ini dikatakan telah diserang oleh seorang lelaki yang hanya memakai seluar pendek di tepi jalan.

Walau bagaimanapun,Mr Bingham memberitahu penerbitan dia terpaksa bertarung dengan lelaki yang lebih tua tetapi tidak tahu video ini wujud.


Kejadian ini dipercayai berlaku di perhentian bas Yorkeys Knob,beberapa bulan lepas.

Ketika Encik Bingham menolak lawannya melawan ke arah pagar,boleh didengar oerang yang membuat rakaman ini berkata : 'Saya rasa Power Rangers menang'.


Mr Bingham berkata lelaki tanpa berbaju itu berada di bawah pengaruh alkohol dan didakwa bersifat perkauman lalu menyerangnya.



Dia mendakwa lelaki yang lebih tua daripadanya memberitahu untuk 'keluar dari negara saya'.

Encik Bingham menambah bahawa dia nekad untuk terus memakai kostum Deadpool, walaupun masalah itu adalah penyebabnya.


Pada bulan Disember, Encik Bingham dikenakan denda sebanyak $ 500 selepas mengaku bersalah terhadap membuat gangguan awam dan membawa senjata tiruan di khalayak ramai sebagai sebahagian daripada kelengkapannya.Editor-Sofia