Video-Wanita Mabuk Berang Di Panggil 'Wanita Murahan' Bertumbuk Sesama Sendiri


England-Sebuah rakaman video memaparkan dua orang wanita mabuk sedang bergaduh di hadapan pintu rumah dengan disaksikan oleh jiran-jiran tertangga.Kejadian dikatakan berlakudi Albion Avenue,Shildon, County Durham.

Menerusi video berdurasi 41 saat ini,salah seorang dariapda wanita ini telah memanggil dengan panggilan "perempuan murahan" disebabkan berang dengan panggilan kasar itu mereka akhirnya bertumbuk semasa sendiri.

Video ini dikatakan kian tular dimedia sosial dan telah mendapat lebih daripada 1.5 juta tontonan selepas 24 jam di muatnaik di media sosial.





John Canty, yang merekodkan rakaman itu, berkata bahawa salah seorang wanita ditangkap dan telah dibebaskan tanpa tindakan lanjut.

Di dalam rakaman video ini Klip itu boleh dilihat dua orang wanita mabuk yang dipanggil 'Black Juicy' dan Lyndseyin sedang bertengkar.

Wanita berambut coklat dan berbaju biru, yang dikenali sebagai 'Black Juicy' di Shildon tempatan, sedang berdiri di pintu rumahnya sambil menjerit menggunakan perkataan kesat kepada seorang lagi wanita yang memakai baju rona merah jambu bernama Lyndsey.

Akhirnya Lyndsey telah membalasnya dengan melontarkan kata-kata kesat kepada 'Black Juicy' dan mengejek Black Juicy.Berang dengan tindakkan itu Black Juicy kemudian membaling cawan ke arah lawannya namun tidak mengenai wajahnya.







Kemudian Black Juicy menarik rambut Lyndsey, dan kedua-duanya bertumbuk sesama sendiri sehingga Lyndsey menolak Black Juicy sekali lagi sehingga dia terjatuh di lantai.

Pada akhir video, Lyndsey ketawa kecil dan berkata kepada Black Juicy jangan panggil saya perempuan murahan!'.

John Canty, yang mengendalikan saluran Cantys Late Night Show di YouTube, mengatakan bahawa Black Juicy telah ditangkap selepas kejadian itu tetapi akhirnya dibebaskan tanpa sebarang tindakan lanjut.Editor-Sofia