Kantoi Ada Wanita Lain,Isteri Nekad Kerat Kemaluan Suami


THAILAND- Seorang lelaki di Thailand terpaksa menahan kesakitan yang teramat apabila kemaluannya telah dikerat dan dibuang keluar tingkap oleh isterinya.

Kejadian dipercayai berlaku di Bangkok,Thailand.Si isteri bertindak sedemikian kerana suaminya menjalinakan hubungan dengan wanita lain.Berang dengan tidakkan itu,si isteri nekad mengerat kemaluan suaminya lalu dicampak ke luar tingkap.

Suspek Karuna Sanusan, 24, berasal dari Kemboja memberitahu dia bertindak sedemikian ketika mengejut mangsa,Siripan, 40,daripada tidur dan kemudian suspek bertidak memotong kemaluan suaminya menggunakan sebilah pisau.

Pihak polis tiba bersama pasukan paramedik setelah menerima panggilan kecemasan daripada jiran yang terdengar jeritan mangsa.

Beberapa orang anggota paramedik telah dikejarkan ke lokasi kejadian dan mangsa segara dibawa ke Hospital Samitivej Sriracha namun menurut laporan, mangsa kehilangan banyak darah dan mungkin akan mengalami kecacatan kekal.

Timbalan Ketua Balai Sriracha Kolonel Somkid Boonlert berkata, dalam kejadian awal pagi semalam, si isteri mengaku telah bertindak diluar kawalan dengan mengerat kemaluan suaminya kerana berang mangsa mempunyai wanita lain.

Sanusan kini telah direman oleh pihak polis dan tidak dibenarkan sama sekali berjumpa dengan suaminya.Sumber - Dailymail